Läkarsamtal

Insatt på 75 mg Lyrica istället för stesolid mot ångesten, berättade för läkaren om den andra patienten men läkaren svarade bara "du får försöka hålla dig borta från honom, gör han något mer får du säga till, men det finns inte så mycket vi kan göra".. 

Sitter just nu och gör NADA, det gjorde ont att sätta in nålarna idag. 

Har ångest också, som fan. 

Det var en skötare (en tjej) som tvättade och tejpade mina sår förut, hon satte även på kompresser samt lindade om ordentligt med bandage. Hon frågade om jag skar mig på avdelningen varpå jag svarade "Nej,  bara när jag är hemma - för var hemma en snabbis för 2 dagar sedan, kliar bara upp såren hela tiden".

Tog även EKG som inte var det bästa, mitt hjärta slår väldigt konstigt så ska göra nytt EKG på måndag. Tog puls och blodtryck också som såg bra ut.

Nu ska jag ta ut nålarna snart, skriver kanske mer senare. 

Lite dålig bild, men bandaget går från armvecket till handen. Så är helt inpaketerad som en mumie. 
| |
Upp